marți, 17 noiembrie 2009

De ziua mea

Modelul este baietelul meu cel mic.

Felicitarea facuta pentru dumneavoastra va avea introdusa poza fetitei/baietelului dumneavoastra pe care eu o voi modifica digital. Fotografia trebuie sa mi-o trimiteti in e-mailul comenzii.Pot aplica , la cerere, si numele copilului.

Aceasta felicitare este ideala pentru a anunta petrecerea zilei de nastere rudelor si prietenilor.
Pentru acest scop eu voi putea introduce si un mic text ales de dumneavoastra, in cadrul felicitarii.

Puteti cu aceasta felicitare in format digital sa mergeti la cofetarie si sa comandati tortul ce va avea aplicat deasupra aceasta imagine.





Felicitarea originala o primiti pe mail in format digital jpeg sau png fara sigla mea (ciupercuta si text) ce apare doar in fotografiile de prezentare din blog ca drept de copyright.
Dumneavoastra puteti copia felicitarea pe un CD si sa o transpuneti pe suport fotografic sau de carton la centre photo specializate. Poate fi de asemenea printata sau imprimata pe suport de sticla ori textil la magazinele ce se ocupa cu astfel de transpuneri.

Niciun comentariu: